Dr. Martens efterlysning

Som tidligere beskrevet, har jeg et firsertrip lige for tiden, men mangler noget meget vigtigt til at kunne fuldføre dette stunt. Jeg er nemlig gået på jagt efter et par ægte Dr. Martens sko, men må ærlig talt give op i jagten på at finde en skobutik, der sælger dette ganske udemærkede skomærke i København. Hvis du kender skobutikken, der sælger dem, så lad mig endelig vide.

15 responses to “Dr. Martens efterlysning

  1. Her er vist en smule at vælge imellem
    http://www.skowolter.dk/moduler/produkter/frontend/?id=2&lv=29

    …og for hunnen, jeg skal vist have spenderet et par kroner i et par damestøvler dér. De er TOTALT fede!!!

  2. Som en ægte sko-elsker deler jeg fluks ud af min vide: Jeg mener helt bestem at Riis sko i Cityarkaden i københavn har dem… men ellers må de være til at finde i flere second hand butikker, de er jo ikke til at slide op.

    Held og lykke med jagten :o)

  3. Anita: Fantastisk link… tænk at man stadig kan købe “mine” støvler… !

  4. Jeg er nødt til at prøve skoene eller støvlerne på grund af mine fødder, så jeg tror jeg springer Skowolter over, da de ligger i Jylland 🙂 Ellers tak for forslagene.

  5. Min lokale Topa http://www.tops.dk har Dr. Marten støvler. Det er så dog Århus C, men mon ikke også det kan la sig gøre i KBH?

  6. Den lokale Tops i Amager Centret fører dem kun til kvinder – var forbi igår. De henviste til butikken i City Arkaden.

  7. prøv at tjekke http://www.CashCarry1@aol.com de har mange forskellige. held og lykke

  8. De kan fås hos Riis Sko på Strøget (I den tidligere Cityarkade). Men de er generelt dyre i Danmark. Prøv i stedet at se siden: http://www.cashcarryhannover.de.. Dem har jeg handlet hos 2 gange og været godt tilfreds.

  9. Hej igen.
    Jeg glemte vist lige at fortælle, at jeg er lidt af en samler af Dr Martens. Så du er velkommen til at kontakte mig på: Bootpolish@forum.dk hvis du har lyst.
    Hilsen
    Bo

  10. @Bo: Riis Sko er at foretrække, da jeg har besværlige fødder…

  11. Nu I snakker om Dr. Martens – har investeret i et par for et års tid siden, men har kun haft dem på én enkelt gang, for jeg fik en voldsom vabel. De er enormt stive og uformelige – har en eller anden et godt råd til hvad man kan gøre, for at gøre dem blødere og mere komfortable??

  12. Jeg er også en dr martens samler. Får dog lige som Dorthe vabler af dem. Nu bruger jeg sportstape på anklerne indtil støvlerne er gået til.
    Mht køb vil jeg anbefale http://www.moloko-shop.de – de har mange og er billigere end i danmark ;o)

  13. http://www.blackno1.dk
    – det er muligvis ikke lige tøjet for dig, men de har Dr Martens støver – havde de ihvertfald i butikken sidst jeg var der. :] Der er ikke mange at vælge imellem, men der er nogen og jeg syntes de er super fede.

  14. mine er købt i “Jette Riis” inde i illum på strøget!

  15. Bootpolish

    Jeg har samme erfaringer som Dorte og Anne. De skal gås til, men det skal avanceret fodtøj jo. Så god held med dine Dr Martens.

Skriv et svar

