Fredagsmené

1. Hvis du kunne være en ugedag, hvilken vil du så foretrække?

Jeg minder måske lidt om Garfield, når det handler om mandage, når man skal op på arbejde. På den anden side glæder jeg mig også til at (gen)se mine klienter, hvis jeg har haft fri i weekenden. Alt i alt holder jeg nok mest af fredagen, som både kan være den mest hektiske og mest stille ugedag på arbejdet.

2. Hvis din blog skulle vise, at det er fredag, hvordan vil den så være?

Glad og nyde weekenden 🙂

3. Der er som bekendt 7 ugedag, kunne du tænke dig at være en anden ugedag, hvis du kunne?

Næ, jeg er meget glad for fredagen som beskrevet. Desuden kan jeg også glæde mig til fredagen, hvis jeg skal til Jylland eller Falster for at besøge de venner, som jeg har begge steder…

Regler:
1. Vil du være med, så læg en kommentar med beskeden “Tag mig, fredag”.
2. Herefter vil du modtage 3 spørgsmål om fredag fra mig.
3. Besvar spørgsmålene og post dem på din weblog.
4. Publicér disse regler under din egen besvarelse.
5. Bloggere, der i kommentarsporet beder om det, skal du maile 3 spørgsmål om fredag.

2 responses to “Fredagsmené

  1. Tag mig, fredag

Skriv et svar

