Et smut ned af Memory Lane

Gruppen Depeche Mode har altid haft en speciel plads blandt de grupper, som jeg altid har hørt siden, jeg begyndte at lytte til musik på trods af, at jeg ind i mellem har skiftet musiksmag på andre områder undervejs.

Selvom jeg altid har været vil musikken, har jeg kun været til koncert hen over årene, nemlig i 2001, hvor de gav en forrygende koncert.

Nu har gruppen så udgivet den første af en samling “Best of..” albums, der indeholder de bedste sange fra hele karrieren, samt en DVD med musikvideoer fra samme periode og en kortfilm om gruppens historie.

Jeg er allerede tilbage i firserne…

3 responses to “Et smut ned af Memory Lane

  1. Du må hilse i 80’erne!🙂

  2. Det skal jeg gøre🙂 – nu skal jeg bare købe et par Dr. Martens sko og en læderjakke…

  3. Pingback: Dr. Martens efterlysning « ::: Maltesen :::

Skriv et svar

