Heigh speed internet

På min gamle computer er der ikke en intern trådløs forbindelse , som på de nyere bærebare computere. Derfor har jeg været henvist til at bruge en eller anden form for tilbehør i form af tilslutning. Ïndtil i dag har jeg benyttet mig af en tilslutning i form af Linksys 2.4 GHZ 802.11b forbindelse over min USB-port. Det gør det til en langsommelig affære, når man skal på nettet, da den max kan køre 11.oo Mbps.

Derfor har jeg – måske -langt om længe ofret penge på en ny forbindelse. Den nye ZyXEL G-170S, der sidder i siden af computeren, hvor den benytter cardbussen. Ud over de 400 kr. som forbindelsen kostede hos Zeitech på Frederiksberg, går det pludselig meget hurtigere som på computeren, der stadig er til reparation.

Tak for det, Zeitech.

Skriv et svar

