Ostemené

Jeg er blevet tagget af Mette Szabo, der vil have mig til at skrive et ostemené:

1. I forhold til dit liv i det politiske, hvordan vil du så betegne dig
selv som ost? En hård eller blød type, eller noget ildelugtende etc.

Et eller andet sted er jeg nok en Fætter Krads, som ikke er bange for at tale politikerne midt imod, hvis der er brug for det, men alligevel den bløde og cremede type inderst inde.

2. Nævn den ost, du vil servere for den person der betyder allermest for dig, og som siger noget om vedkommendes karakter.

Først og fremmest vil jeg finde ud af, hvordan vedkommende har det med ost. Ikke alle kan lide denne herlige spise, men fred være med det. Nogle af mine venner kan lide stærke oste, mens andre holder sig til dem, nærmest smager af ingen ting. Så, der skal en kraftig sondering til. Måske tjekke vedkommendes eget køleskab😉

3.Hvilken type ost, vil du sige bedst karakteriserer din nuværende weblog?

Det må være en karakterfyldt ost med masse af kant, god eftersmag (evt. nydes en god flaskerødvin) og en vis modenhed. Holdbarheden er indtil videre ubegrænset…

Regler:
1. Vil du være med, så læg en kommentar med beskeden “Tag mig, ost!”.
2. Herefter vil du modtage 3 spørgsmål om ost fra mig.
3. Besvar spørgsmålene og post dem på din weblog.
4. Publicér disse regler under din egen besvarelse.
5. Bloggere, der i kommentarsporet beder om det, skal du maile 3 spørgsmål om oste.

Skriv et svar

