Ting feminismen har gjort for mig

Derude i blogland er der fuld gang i taggen omkring feminismen , hvor de enkelte bloggere skal ridse 5 ting op, som feminismen har gjort for den enkelte blogger. Her startede det hele, hvor jeg er blevet tagget af Conny.

Modsat de andre bloggere vil jeg ikke sætte nogen liste op i punktform omkring feminismen, da jeg hverken tror på den eller ligestilling. Hvis nogen tror, jeg har noget imod kvinderettigheder og den slags, tror de altså fejl. Grunden er, at jeg tror mere på ligeværd frem for ligestilling, som jeg mere ser som en teori, da ligestilling aldrig vil kunne lade sig gøre i sin yderste konsekvens. Dertil er mænd og kvinder trods alt for forskellige…
Hvis andre gerne vil tagges omkring hvad feminisme har gjort for dem, er de velkomne…

Skriv et svar

