Infektion

Bare rolig, det er ikke undertegnede, der lider af infektion, men derimod den gamle bærebare, der har været hårdt ramt af diverse vira fra dengang jeg sidst benyttede mig af den. For det første er det kommet sig af, at den har haft en elendig firewall og en endnu mere elendig virusscanner, der ikke har fanget noget som helst undervejs.

Det har betydet en langsom (må meget gerne læses som ekstrem langsom) computer under opstart, problemer med at installere nye programmer,  problemer med at fjerne alle de mange vira på computeren osv.  Samtidig har det også betydet, at nyinstallerede programmer efter et stykke tid, hvor computeren har været i brug, lige pludselig ikke længere virkede.
Efter at have brugt det meste af de sidste seks dage på at få bugt med vira på computeren ved hjælp af den nuværende virusscanner og firewall, kan jeg nu erklære den for rask og virksom igen. Jeg indrømmer gerne, at det har været en hård kamp – meget af tiden op af bakke – men målet er nu nået.

4 responses to “Infektion

  1. Jeg har kun gode erfaringer med de gratis programmer du nævner.

    Jeg har dog nu også valgt en løsning, hvor firewall og virusscanner er i et program, endda inkl antispyware. Panda’s Titanium 2006 fungerer ganske udmærket!🙂

  2. Den har jeg også prøvet for længe siden, men må indrømme at jeg finder Bullguard noget bedre end Panda Titanium…

  3. Synes bare programmet virker bedre og servicen er på dansk…

Skriv et svar

