Den der gemmer…

I søndags havde min nyeste computer en tilbagevende vane, som den bekendt har gjort brug af før. Og uvis af hvilken grund havde jeg helt glemt den gamle bærebare, som stod parkeret på en hylde bagerst i mit garderobeskab. Godt nok er den vildt utjekket i forhold til den nye på mange måder (har hverken intern DVD brænder, trådløst antenne til netværket osv), men den virker. Og så er den retro på mindst én måde – den har et a: drev.

På den måde slipper jeg for mindst 2 ugers ufrivillig ferie fra bloggen…

4 responses to “Den der gemmer…

  1. Åh ja, Et A-drev… Det ord har jeg ikke hørt længe😉

  2. Det vækker nogle minder om et eller andet – om de er gode, har jeg ikke helt fundet ud af😉

  3. Det var da godt, for så kan du jo give dine tanker til kende om feminismen – du er hermed officielt tagget🙂

Skriv et svar

