På tide…

I browserkrigen mellem IE og Moszilla Firefox sker der snart noget nyt – der er en ny browser på vej Mozilla Firefox i en version 2. Den danske version er klar til download fra på fredag.

5 responses to “På tide…

  1. Jeg har (lige som dig, kan jeg se på en af dine kommentarer på min blog) hentet version 2.0 RC3, og nu kan jeg ikke længere få links til at åbne i nye vinduer i stedet for nye faneblade, så jeg håber da at det virker når den endelige version kommer!

  2. Og netop som jeg havde skrevet kommentaren opdagede jeg at det nu virker alligevel! Underligt!

  3. Min virkede godt fra starten af – det med fanebladede er et klart plus efter min klare mening🙂

  4. Tja joe… Jeg har vænnet mig til at klikke på det røde kryds i øverste højre hjørne for at lukke en webside ned.
    Måske skal jeg bare vænne mig til de faneblade, som jeg synes er lidt irriterende…

  5. Og så er der mig, der bare er helt pjattet med og slet ikke kan undvære Firefox’s faneblade! Det er genialt, at man kan åbne en masse websites i samme vindue, bare i forskellige faneblade.

Skriv et svar

