Hvor blev den af?

For sådan cirka halvlanden måned siden var jeg et smut i Bilka OneStop for at for at kigge på en afløser til min gamle DVD-afspiller, som ellers har tjent mig godt de sidste mange år. Men, den passede bare ikke ind i designet på mit nye sourround-anlæg, der er gråt og den gamle afspiller er sort.

I Bilka faldt jeg over en Sony afspiller, der godt nok var en demomodel, men ganske OK . Det eneste problem var bare, at der manglede en fjernbetjening til afspilleren, hvilket jeg godt kunne vente med indtil der var bestilt en fjernbetjening, da min gamle afpiller også er en Sony og derfor kan den gamle fjernbetjening godt bruges.

14 dage gik, en måned gik og jeg henvendte mig først telefonisk og dernæst personligt i Bilka for at høre, hvornår min fjernbetjening til min DVD-afspiller ville dukke op. Begge gange er jeg blevet spist af med nogle sjove svar, som jeg ikke rigtig har kunnet bruge til noget, da ingen tilsyndeladende rigtig viste noget.

Igen i dag har jeg henvendt mig telefonisk for at høre, hvornår min fjernbetjening bliver af. Grunden er, at jeg har lovet nogle venner i Jylland, at de kan få min gamle DVD-afspiller. Nu halvlanden måned efter købet har de nu lovet mig, at jeg vil blive kontaktet på mandag, da de åbanbart har fået noget røde ører…

Jeg venter bare på min fjernbetjening…

Update er nu, at jeg har fået snakket med chefen for elektronikafdelingen i Bilka OneStop og han har personligt lovet mig et nedslag i prisen på 50 %…

5 responses to “Hvor blev den af?

  1. Klag, klag..ikke til halen men til hovedet, Dansk Suerpermarked i Århus.

    Vi har haft samme problem i One Stop med bestilt tilbehør til en fladskærm, hvor vi intet hørte i 14 dage, og da vi kontaktede dem, var ordren blevet væk.

    Da vi så endelig fik fat i nogen, der gjorde noget ved sagen, gik der igen 14 dage, og vi betalte vi 200 kr. mere for den samme vare, som vore venner havde betalt 1 md. tidligere.

    Men en faktura fra leverandøren var heldigvis glemt i emballagen, og den medsendte vi kopi af sammen med vennernes kassebon.

    Dagen efter klagen var afsendt, blev vi ringet op, fik en undskyldning og aftalte en tid, hvor vi fik udbetalt differencen og som plaster på såret noget vin og et par bøffer.

    Sjusk skal man ikke finde sig i…held og lykke! 🙂

  2. Hej Maltesen…

    Jeg har arbejdet for mange år siden i Bilka og kender derfor lidt til, hvad er normalt virker, når det gælder kundeklager: Ring op til BilkaOneStop og bede om navnet på varehuschefen og skrive så efterfølgende et brev til ham.

    Normaltvis vil en varehuschef kun gøre én ting med sådan et brev og det er at ringe til afdelingschefen for Elektronik og bede ham om at løse problemet med det samme.

    /Leif

  3. @Gitte: Tak for opmuntringen. Jeg skal prøve at huske på det, når jeg hiver fat i chefen for afdelingen på mandag 🙂

    @Leif: Jeg prøvede faktisk at få fat i ham i dag, men han var der åbenbart ikke. Så jeg prøver mandag. Måske skulle man prøve at få noget kompentation for de manglende dele jfr. hvad Gitte skriver…

  4. Jeg ville have banket hårdt i bordet efter en uge …

    Maltense, du er for god af dig!

  5. Og for travlt med alt muligt andet, der ikke har med selve sagen at gøre – måske fordi der ikke er nogen stor kværulant i mig 🙂

Skriv et svar

