Åbent brev til Defending Denmark

Til Defending Denmark.

Først og fremmest skal I have ros for den video, so Martin Knudsen lavede med DFU, så vi andre kan få indblik i, hvad der sker på den yderste politiske højrefløj. Når det så er sagt, ærger det mig, at I har valgt at fjerne videoen både på jeres eget site og på YouTube, hvor jeg havde den på min weblog, som I kan se adressen på i bunden af denne mail. Personligt mener jeg, at den stadig har sin berettigelse indtil DFU/DF ændrer adfærd over indvandrene og især muslimerne. Derfor en opfordring fra min side til at i det mindste at ligge den ud på YouTube igen.

Selve DFU’s holdning over for mulismerne har fået mig til at starte en kampange op, der går under navnet “Rød kort DFU?“, hvor jeg opfordre mine læsere på min blog til at sende DFU – et rødt kort for at gøre dem i DFU opmærksomme på, at der findes masser af mennesker – uanset deres poliske holdninger, som er uenige med DFU i den måde, som de nedgør muslimerne på ved sidestille islam med terror.

15 responses to “Åbent brev til Defending Denmark

  1. Har du overvejet at den mand du skamroser selv var dommer i den konkurence han kritisere ? at han efter sigende selv var med til at planlægge konkurencen ?

    Syns du ærlig talt ikke det er lidt pinligt at de røde lejesvende selv skal infiltrere et højrefløjsparti og selv planlægge de dumheder de efterfølgende vil svine dem til for ?

    Idioten fra “defending denmark” (som nu burde skifte navn til “destroying denmark”) burde få lov til at tage på turne i de arabiske lande og forklare hvorfor han på den måde har valgt at genstarte muhammedkrisen.

    Manden er da dummere en vådt bølgepap…

    Iøvrigt, hvorfor tog det 18 måneders medlemsskab af DFU før han fandt noget at kritisere ? og hvorfor skulle han selv være med til at planlægge det før han kunne kritisere ? Betyder det ikke at det rent faktisk går ret godt i DFU?

  2. Henrik, den eneste i hele kongeriget Danmark, der påstår at Martin Knudsen var den person, der opfordrede til tegnekonkurrencen, er DFU’s landsformand, Kenneth Kristensen. Og hvor troværdig anser du ham for at være? Personligt finder jeg ham ikke mere troværdig end jeg kan kaste ham…

    At kalde Martin Knudsen for en rød lejesvend er måske lidt for meget søgt, da jeg ikke kender vedkommendes politiske ståsted. Gør du?

    Hvorfor skal Martin Knudsen gøre det beskidte arbejde for DFU? Skulle de ikke hellere tage ansvar for de politiske holdninger, de åbanbart har til muslimerne?

    Hvad med Kenneth Kristensen?

    At bruge 18 måneders medlemsskab har måske været med til at opbygge et kendskab til DFU og dets medlemmer. Og dermed kunne være med på årets sommermøde medbringende et kamerar uden nogen har stillet spørgsmål ved det…

    Jeg synes du skal prøve at se sagen fra flere sider inden du bare langer ud efter den ene part i sagen. DFU har altså et kæmpeansvarsproblem her.

  3. Det er kun Kenneth Christensen der har udtalt det i medierne ja, men der er mange flere end ham der finder det yderst sandsynligt at Martin Knudsen har haft en finger med i spillet. Manden er dommer i konkurencen – det er næppe noget han er blevet mod sin vilje…

    Om manden er rød eller ej – jeg kan dårligt tro andet med den opførsel de udviser. Jeg kalder ham sådan ud fra hans opførsel der IMHO er typisk venstrefløjsaktivistisk.

    DFU tager da i høj grad ansvar for deres *politiske* holdninger – så vidt jeg ved mener DFU ikke at en given religion skal have særbehandling, DFU mener ikke at vi som land skal ligge på maven for en religion der ønsker at undertrykke os. De vil da gerne stå ved deres holdninger. Men en leg til en lukket fest er altså ikke en politisk holdning – og hvis du går og tror de andre partier er meget bedre så er du naiv. Hvis det nu havde været Jesus eller Budda de havde tegnet – var Defending Denmark så også gået til medierne med tegningerne ? Nej vel, det handler alene om at skade Danmark, ikke forsvare Danmark. Man er da ualmindeligt dum hvis man tror det redder Danmarks image i mellemøsten at skabe endnu en skandale.

    Kenneth Christensen har udført en udemærket damage control på det her – og har en fantastisk pointe når han til medierne udtaler at det da er pudsigt at hver gang nogen kritiserer Islam så begås der vold og overgreb verden over – men Islam er en fredelig religion der forbyder at skade andre mennesker…

    Jeg ser sagen fra flere sider, det er derfor jeg ikke falder pladask for Destroying Denmarks væmmelige politiske angreb. Så jeg må nok sige “spejl” – det er dig der skal vågne op og se det fra flere sider. Det her er helt tydeligt et politisk angreb på højrefløjen hvor man ønsker at skade Danmark og give DFU skylden for det. Den ultimative drøm for venstrefløjens aktivister.

  4. Uden at tage del i Henriks mudderkastning mod venstrefløjen vil jeg gerne stille dig et enkelt spørgsmål, Maltesen: Martin Knudsen er vel ikke dummere end at han må have vidst at hans offentliggørelse af den famøse video ville føre til nye optøjer i de muslimske lande, herunder risiko for tab af menneskeliv. Er “afsløringen” af DFU (som om vi ikke i forvejen vidste rigeligt om hvordan de er) virkelig den pris værd?

  5. @Henrik: Hvis man skal dømme folk, skal man gøre det ud fra koldblodig faks og ikke på formodninger😉 Såfremt DFU og nu også DF tog deres politik seriøst, skulle de nok ikke begynde på at svine islam til kort efter Muhammedkrisen. Det kaldes med ét ord – tåbeligt. Jeg har endnu ikke oplevet, at de har gjort det samme med hverken kristendommen eller jødedommen, for at tage de to religioner, der ligner islam mest. Og mon de tør det?
    Hvordan andre ungdomspartier agerer internt, vil jeg ikke begynde på at gisne om, da jeg kun har kendskab til KDU.

    @Nikolaj: Jeg mener, det var umagen værd – se bare, nu er det også kommet frem, at DF har gjort det samme. Det kalder jeg, at skyde sig selv i foden😉

  6. Jamen Maltesen, så lad os holde os til fakta – Hvor er DF’s video fra deres sommerfest hvor de tegner Muhammed ? Jamen du sagde jo at de selv har gjort det samme…😉 Men ret skal være ret, det er exceptionel dårlig timinig af DF at de nu publiserer deres medlemsblad fra foråret med en tegning af Muhammed. Det er ikke dumt at de bringer tegningen, den blev bragt i en kontekst.

    Nu siger du så at DFU sviner islam til. Det er jo både rigtigt og forkert. Ja, man gjorde grin med Muhammed til underholdningen på en sommerlejr kun for medlemmer. Forskellen fra det og så til enhver revy og lign. der laver sjov med Muhammedkrisen er ene og alene stedet og “komikerens” partifarve. Men man svinede ikke islam til sådan som Destroying Denmark gerne vil fremstille det. Den eneste der er skyld i en evt. ny start på Muhammed krisen er Martin Knudsen. Han alene bærer ansvaret for hvad det nu måtte komme af problemer. Han kunne jo have valgt en fremgangsmåde der var knap så idiotisk – f.eks. kunne han have filmet en debat hvor en DFU’er kommer med racistisk udtalelser men det kunne han jo nok ikke finde og blev så nød til selv at skubbe til sagerne.

    Til sidst syns jeg da det er positivt at du indrømmer at gerne ofrer menneskeliv for at støtte et politisk parti. Det er da tankevækkende info om venstrefløjen.

  7. Henrik, nu hører min politiske verden hverken til på venstre- eller højrefløjen. Jeg er er på alle måder midtermand.

    Jeg mener, at skal der gøres grin med religion, skal man ikke bare sigte mod én på den måde, som det er sket på DFU’s sommermøde, som forøvrigt også er betalt af dine og mine skattepenge og derfor ikke kan anses for værende en lukket fest. Personligt har jeg intet imod, at der bliver gjort grin med præster, kristendommen eller andet i den samme boldgade, hvis det sker med en glød i øjet i forbindelse med en revy. Det kunne sikkert være ganske morsomt🙂 – uanset de deltagenes partifarve.

    Og for at understrege min foragtelse over for det skete vil jeg også lige påskyde, at de også har dummet sig hos de Radikale

  8. Alle vil være på midten, selv Pia K siger hun har et midterparti😉

    Du siger det er iorden at lave grin med religioner så længe man ikke kun gør grin med en enkelt – det vil altså sige at hvis jeg kommer med en joke om en buddist skal jeg også levere en om en kristen, en jøde, en muslim og en hindu – bare for sikre balancen ? Er det ikke lidt skævt ? Jeg mener, er du så tilfreds hvis der på næste DFU sommerlejr udskrives en konkurence om den bedste menu indeholdende hellig indisk ko ? Så er der jo kommet lidt mere balance, så har de gjort grin med to religioner. I DK må alle finde sig i at kunne blive udsat for humor, satire og latterliggørelse. Det er en del af vores kultur.

    At de Radikale har lavet samme nummer understøtter jo præcis min pointe at DFU ikke er bedre eller værre end de andre, de har allesammen lavet ting der ikke egner sig til offentliggørelse – og som heller ikke er ment til offentliggørelse.

  9. Det er noget rendyrket vrøvl,at påstå at DFU ikke er værere end de andre.
    Enhver der har åbne øjne ved, at både DF og DFU repræsentere nationalismen.
    Man behøver kun et lille kig i historiebøgerne for at se,hvilke ulykker disse mennesker kan lave.
    Hvis man ønsker at bevarer Danmark som selvstændigt land.Så bør Dansk folke parti smides langt ud af folketinget.

  10. Ja, det er torskedumt at DF har lagt deres Muhammedtegning på nettet på nuværende tidspunkt. Men det har de altså kun gjort fordi en eller anden idiot fra Berlingske har opfordret dem til det. De havde naturligvis ikke behøvet at gøre det af den grund, men hvad skulle Berlingskes opfordring gøre godt for? Alle ved at DF er fremmedfjendske, og jeg tror ikke at disse “afsløringer” får færre til at stemme på dem. Derimod giver de såvel Danmark som lokale kristne i muslims dominerede lande en masse problemer. Hvornår lærer folk at der er visse ting der skal ties ihjel?

    @Henrik: Er det ikke skønt når man kan bruge en fejende generalisering som “venstrefløjen” til at dæmonisere alle der stiller spørgsmålstegn ved den siddende regerings politik? (Ironi anvendt!). Ja, der er personer af ikke-højrefløjs-observans der har gjort nogle ting de ikke burde have gjort, men det er altså et mindretal!

  11. Forresten kan jeg se at såvel RU’s formand som toneangivende folk i moderpartiet har taget afstand fra de Muhammedtegninger der er blevet produceret i RU’s regi. Det kunne Kenneth K. og Pia K. lære noget af!

  12. Peter – jamen når det nu er sådan at de på lige præcis det her område ikke er værre end de andre. Deres øvrige politik er jo tilsyneladende ligegyldig når nu det her er det eneste vi har hørt fra Destroying Denmarks muldvarp i partiet. Hvis man ønsker et fortsat selvstændigt Danmark så skal det meste af venstrefløjen også smides ud – de ønsker jo at åbne sluserne fuldstændigt så landet kan blive invaderet af folk med inkompatibel kultur, et sandt mareridt.

    Nikolaj – Det er rigtig rigtig dumt at de har gjort det nu, det kan vi godt blive enige om. Om DF er fremmedfjenske eller ej – deres politik er slet ikke så slem som folk gør det til hvilket du vil opdage hvis du f.eks. læser deres partiprogram og lign. Iøvrigt tror jeg at det her faktisk kan gå hen og styrke højrefløjen i dansk politik.

    Sidst men ikke mindst, den mest kendte toneangivende person i Radikale er muslimer – Naser Khader – så selvfølgelig tager de afstand fra det. Men det ændrer altså ikke på at det er sket og at nogen i partiet har ment det var en god ide – så Radikal Ungdom må være på linie med DF iflg. den “offentlige logik”…

  13. Henrik: RU’s formand er muligvis muslim, det ved jeg ikke noget om, men hendes navn tyder ikke på det, og hun har altså taget afstand fra deres Muhammedtegninger, i modsætning til hvad hendes kollega i DFU har gjort med deres!
    Hvad Naser Khader angår, så mener jeg at kunne huske at han stod på ytringsfrihedens side i konflikten om Jyllands-Postens Muhammedtegninger, selvom han personligt ikke brød sig om dem.

  14. Jeg husker ikke hvordan han forholdt sig til tegningerne sidst, men det lyder sandsynligt at det var som du sagde. Men i denne omgang har han ikke været glad i hvert fald.

Skriv et svar

