Begravelsesmusik

Uffe Stenstrop har gjort sig nogle udemærket tanker om, hvad han evt. kunne tænke sig at få spillet til sin begravelse. Det har fået undertegne til også at gøre sig nogle tanker i samme retning. Dog er der ikke så meget fra den liste, som viser, hvad flertallet ønsker at få spillet til deres begravelser. Dels, fordi jeg ikke ser den store mening med at bruge dem i den sammenhæng. dels fordi, jeg ønsker at bruge nogle sange, som realiterer sig til forholdet mellem mennesket og Skaberen. Så, derfor har jeg strikket min helt egen top 3 over sange, som jeg gerne så spillet til min begravelse en dag:

1) Just Reach Out – Petra

2) Day by Day – DC Talk

3) Above all – Michael W. Smith

Skriv et svar

