Installationskunst

Kraftwerk...

Forklaring følger hér:

[Youtube=http://www.youtube.com/watch?v=cNWxQTrQK08]

6 responses to “Installationskunst

  1. Ich heise Jürgen und ich dencke das Kraftwerk is toll. Ganz gut mit ein gutes aber trocken meinung mit dem teksten. Ich has nacht ein koncert werten und Kraftwerk gehörtet, sehr teuer aber auch sehr unvirchlic.

  2. I like their music…

  3. Må jeg så anbefale Karl Bartos og hans seneste album “Communication” (Karl Bartos er som du måske ved, tidligere medlem af Kraftwerk!)

  4. Nemlig! – men er det muligt at skaffe herhjemme??

  5. Ok, ja. Jeg købte mit eksemplar i GUF, for sølle 25,- kr. (Men det er noget tid siden nu)

  6. Nu har jeg bestilt den til udlå på det lokale bibliotek – ud fra linket at dømme på myspace, så lyder det kanon 🙂

Skriv et svar

