En rigtig klogeåge

Sammen med en af mine venner, Johannes, gemmenførte vi her til aften Test Nationen. Og ikke specielt overraskende for mig selv , gik det faktisk rigtig fremravende med testen, da vi lå både højre i gemmensnit i forhold til de deltagende lærere og landsgemmensnittet. Dog slog vi dog ikke Mikael Kamper, som vandt den indbyrdes kamp i studiet med flere længder over bl.a. Bertel Haarder. Hatten af for ham…

Ud af samtlige 70 spørgsmål, havde vi kun 10 fejl, hvilket bragte os op i den kategori, som havde overskriften “Fremragende”…

Det bedste var nu, at man som Brøndby-fan kunne glæde sig over, at de åbenbart ved mere end dem ovre fra fck…

5 responses to “En rigtig klogeåge

  1. Jeg opnåede selv 62 rigtige i testen, men jeg er jo også både mand, skaldet, snorker og brillebærer…😉

  2. “Sammen med en af mine venner”?
    Hvis blondinerne kunne svare parvis havde deres score nok også været minimum 50% højere.

  3. Langt hen af vejen passede profilen også på mig, da jeg er mand, snorker, har briller (når jeg husker at bruge dem😉, og har måne…

    Et eller andet sted har jeg lidt ondt af disse blondier, at det ikke går dem bedre hver gang…

  4. Og så glemte jeg endda at nævne, at vi måtte være rigtig retro agtige, da Johannes i forvejen havdet gemmenført testen på computeren, så vi måtte ty til papir og kulepen for at skrive vores svar ned…

  5. Maltesen, du skriver at du er Brøndby-fan – jeg vidste, at der også var lidt skidt i dig :o)

    Anyway, godt gået med 60 rigtige svar.

    /Leif

Skriv et svar

