Koncert

Indrømmet, jeg er ikke blandt de 85.000 som lige pt. står på en mark i Horsens for at høre poppens ukronede dronning, men det skal ikke holde mig fra at glæde mig til nogle snarlige koncerter, som jeg snart skal til.  Og som jeg rent faktisk glæder mig meget til.

Den første gruppe består af en række monstre, som virkelig har sat sindende i kog i det meste af Europa med deres vindersang til det europæsike melodigranprix. Faktum er, jeg glæder mig til at se dem live i Amager Bio i slutningen af september…
Inden jul står den på koncert igen samme sted. Denne gang forholdne lidt anderledes med politiske undertoner, når danske Pink Floyd Projekt går på scenen for at levere nogle af de beste sange, der nogen sinde er blevet lavet.

Jeps, jeg glæder mig…

6 responses to “Koncert

  1. Dejligt at gå til nogle koncerter!🙂
    Jeg skal også til mindst to inden jul. Ryan Adams den 10 oktober i Vega og Sufjan Stevens den 12 november samme sted. Skal du med?🙂

  2. Ryan Adams kunne være meget interesant… Er det ikke ham, der er bigger than my body?

  3. Nej, det er John Mayer. Ryan Adams spiller en god gang rockbluescountryfolk…🙂

  4. Hmm, jeg må været blevet gammel. Kan efterhånden ikke skeldne de unge musikere fra hinanden…

  5. Jeg ved ikke om du har set Pink Floyd Project før, men hvis ikke, så har du i hvert fald noget at glæde dig til… De plejer at være ret gode!

  6. Det har jeg ikke, så jeg glæder mig meget🙂

Skriv et svar

