Cola vs. Pepsi

Så længe jeg kan huske,har jeg altid været en svogen tilhænger af Coca-Cola og har altid drukket denne læskedrik med stor glæde. Men, henover de sidste år er den glæde svundet ind til fordel for en anden læskedrik, som jeg har fundet mere smagsfuld, og så er den mere smagsfuld end den første. Introduktionen fik jeg for nogle år siden, hvor jeg læte nogle nye venner at kende. Skulle den endelig stå på en cola-drik, var det altid Pepsi Max, der blev budt på. Sådan er det stadig, når jeg stadig besøger dem.

I går, hvor jeg skulle købe ind, tog jeg mig selv i at købe Pepsi Max i stedet for den gamle cola. Og hvorfor ikke? Den smager jo godt…

6 responses to “Cola vs. Pepsi

  1. Av! Pepsi sukker vs. Coke sukker, så kan jeg forstå at du vælger Pepsi. Men Max udgaven er da forfærdelig, i forhold til Coke light! Næh – få du fat i Pepsi light istedet🙂

  2. Sådan havde jeg det også i starten. Men, efterhånden er jeg lige så stille og roligt blevet ganske overbevist om, at Pepsi Max er den bedste.

  3. jeg var alle dage en pepsi-mand og max skal der til i fald man skal være længe oppe… light er for børn…

  4. Jeg er stadig drengerøv😉

  5. Om man drikker (Coca) Cola eller Pepsi, er og bliver en smagssag, men i min verden er den eneste “rigtige” Cola en Coca Cola! Alle de andre er (dårlige) kopier!

  6. Af en konkurrent at være, smager den nu meget godt. Fordelen ved Pepsi Max er også, at den er helt uden sukker og de skadelige sødestoffer.

Skriv et svar

