Afstumpede politikere

Måske er det bare mig, men regeringen som sådan og Dansk Folkeparti i det hele taget burde smage deres egen midicin, når det gælder acylbørn. Hvis politikerne fra de tre berørte parti bare var en smule ansvarlige, burde de opleve på egen krop, hvordan det er at bo på et acylcenter i stedet for at være vrede over, at børnene får lidt plads til at være sig selv.

4 responses to “Afstumpede politikere

  1. Jeg har efterhånden hørt lidt af hvert fra Jesper Langballes side og troede ikke at jeg kunne blive mere rystet end jeg var i forvejen. Jeg tog fejl!

  2. Han og fætteren er åbenbart mestre i at overgå sig selv ud fra den lavest mulige fællesnævner…

  3. Det må vel så hedde “undergå”?

Skriv et svar

