Sms-reminder

I morges fik jeg en sms-reminder fra en af mine venner, som skrev følgende: “Hvordan går det hr. Maltesen, for på din weblog står der kun en gammel nekrolog?”. Jamen, det går skam godt. 3 ugers ferie er noget overstået, hvor jeg har været land og rige rundt (inkl. Skåne) lige fra Holstebro og Struer i vest til Ystad i øst, Helsingør nord og Stubbekøbing i syd, hvor jeg har besøgt venner og ageret turist i eget land.

Sommeren har gjort, at jeg ikke ligefrem har fortrudt, at jeg er jeg taget sydpå. Samtidig er der hensyntagen til min kat, som jeg ikke kan holde ud at være væk fra i længere tid af gangen og det gælder nok det samme den anden vej. Derudover har jeg i den grad døjet med en ordenlig omgang høfeber, som har været være denne gang, hvilket har betydet, at jeg har været temmelig træt, når jeg kom hjem fra arbejde.

Der har også været tid til at se min søster og mine to nevøer, som bare bliver større og større. Det er bare en nydelse af en anden verden at bruge tid sammen med dem. Nogle af de ture, som jeg har været rundt på til Helsingør, Sorø og omegn og til Trelleborg og Ystad i Skåne, har været sammen mine forældre.

Nu er ferien som sagt ovre og jeg er gået i gang med mit arbejde igen. Det er dejligt at være tilbage igen fuld af energi og samtidig mærke glæden fra mine klienter, som er glade for at se mig igen.

8 responses to “Sms-reminder

  1. Dejligt at høre, at du har haft en god ferie🙂

    Ja, hverdagen er heller ikke så tosset, når man har været savnet🙂

  2. Dejligt du har haft en god ferie!😀
    Er det ikke varmt at være på arbejde igen? Det er det i hvert fald på mit!

  3. Men, jeg er også glad for at være tilbage på jobbet, da der er nogle af mine klienter, som så absolut ikke vil have andre inden for døren i forbindelse med regøring i deres hjem…

  4. Min dybeste sympati med dit allergiramte kadaver. Er du sikker på, at det ikke er katten, der er kilden?

  5. Danmark (og Sverige) er et dejligt ferieland, det har du jo lige bevist. Jeg tror ikke, jeg har været nogen steder i DK, hvor jeg ikke har kunnet finde noget pænt at se på, eller noget spændende at lave. Nu hører jeg heller ikke til dem, der absolut skal have varme og vand, for at ferien skal være god. Mine bedste ferier er oplevelser og aktivitet.

  6. @Klit: Jeg er helt sten sikker på, at det ikke er rovdyret, der udgør problemet, da det opstod for 7 år siden, hvor jeg ikke havde kat. Samtidig kan jeg (næsten) instille kalenderen efter, hvornår problemt dukker op hver eneste år…

    @Conny: Jeg er enig langt hen af vejen, selvom der altid vil være forskellige ting, som man vil se på. Satidig er jeg ikke typen, der bryder mig meget om masseturisme. Det siger mig ganske enkelt noget. Jeg vil hellere ud og se noget på egen hånd.

  7. Can anyone recommend me?
    I need an free sms service for my homepage.
    I am seeking one with the option to change the design(for a bit).
    Thanks a million!

  8. @Rohan: Try to google free sms service…

Skriv et svar

