Jeg harmes

Som den første slutrunde nogenside, bliver VM i fodbold 2006 sendt i det meget omtalte HD-format. Og jeg har, som så mange andre sikkert også har, købt mig en digital TV-tuner, for at se kampene i fremtidens TV-format. Men, efter at have været fobi DR Sportens hjemmeside, føler jeg, at jeg har fået mig en rigtig lang næse. For det viser sig, at kun TV-seere, som er kunder hos TDC-Kabel TV og Telia/Stofa, får fornøjelsen af det.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor der skal være forskel på folk på den måde, når det drejer sig om en public service kanal?

5 responses to “Jeg harmes

  1. mine forældre betalte licens til DR2 i flere år – uden at kunne tage kanalen…🙂

  2. Det er det jeg siger – de er lidt underlige ovre hos DR…

  3. Jonathan SB

    Det ville jeg også meget gerne vide mere om – det lyder spændende. Kan du ikke skrive en mail til mig med lidt mere info – det er måske en interessant sag for en journaliststuderende som mig. Selvfølgelig skal DR, hvis muligt, sørge for, at alle får den samme kvalitet uanset, hvor de er kunder.

  4. Jonathan SB

    Kan man forresten ikke redigere sine indlæg – jeg kan se et par kommafejl i min tekst.🙂

  5. Hej Jonathan – for at starte med det sidste: Det kan man ikke.

    Ud over dette har jeg prøvet at få DR i tale ved at maile til Sportredaktionen, som trods alt er ansvarlige for DR’s sending af VM i fodbold – uden nogen for respons. Desuden har jeg skrevet et indlæg på DR Sportens VM debat med samme respons, hvilket jeg finder meget underligt for en public service kanal.

Skriv et svar

