Alles ist Fussball

Forude venter 3 uger med VM i bold, 3 uger hvor verdens bedste ben viser verden, hvad de kan. 3 uger, hvor alle, der har bare den mindste interesse i fodbold, bliver professer. Personligt håber jeg på broderlandet Sverige, der som det eneste nordiske land, er med i Tyskland. Derudover håber jeg på USA, at de også må klare sig godt.

Alles ist Fussball…

Succer allowed

7 responses to “Alles ist Fussball

  1. Ja, det bliver da helt sjovt at se lidt fodbold… 🙂

    Men nej, alles ist nicht fussball… der er jo også musik! 😉

  2. Bare ikke lige de næste 3 uger 😉

  3. he he, kommer an på hvem du spørger… 🙂

    Har du forøvrigt fået købt din billet til Glowfestival? 🙂

  4. Næ, hvornår er det??

  5. Den 18-20 august i Lunderskov, lidt uden for Kolding. Af fede navne kan nævnes Switchfoot, Sarah Brendel, Stainless, All Star United, Sarah West, osv.. læs mere på Glowfestival.dk. Det bliver superfedt! 🙂

  6. Hmm, jeg kan inæsten ikke tillade mig at takke nej til at tage til et sådant arrangement, da jeg ikke skal på arbejde den weekend 😉

  7. Nej, vel? Det er ret godt.. bare spred det glade budskab og køb billetten på aheadtickets.dk… 🙂

Skriv et svar

