Fri

Jeg har taget hul på den første af 4 fridage, hvor dagen i dag bare skal bruges på at slappe af og få gjort rent. Desuden vil jeg bruge tiden på at lytte til noget af den nye musik, jeg har købt på det seneste og måske læse en bog. Faktisk tror jeg, at vejret og jeg trænger til at være lidt på afstand af hinanden oven på i går, hvor jeg på det nærmeste blev overfaldet af en mægtig haglbyge, der på det nærmeste kom ud af det rene ingen ting? Eller var det straffen for at lytte til dem på min mp3-afspiller?

Vejret fra sin knap så spændende side...

2 responses to “Fri

  1. Det var godt nok ikke lige dem, jeg hørte den dag 😉

Skriv et svar

