Stadium arcadium

Titlen er taget direkte fra Red Hot Chili Peppers nyeste album, der denne gang giver den los over knapt to timer med i alt 28! sange.

Efter at have lyttet det hele i gemmen, må jeg indrømme, at det er et af de bedste albums, der er kommet fra de californiske peberdrenge. Og slår det endda deres legendariske album, Blood Sugar Sex Magik fra 1991, der ellers regnes for deres bedste af mange.
Hvis Red Hot Clili Peppers nyeste album skal sammenliges med noget andet, må det næste være The Beatles' The White Album. For større kan det næsten ikke blive…

8 responses to “Stadium arcadium

  1. Det er ikke for langt? De fleste anmeldelser jeg har læst synes godt lige de kunne have skæret lidt fra.
    Men jeg skal helt sikkert også have den.. meget snart…🙂

  2. Ikke efter min egen personlige smag😉 Hvis man ikke er til chilidrengene i forvejen, vil albummet nok falde lidt langt – for nogle. Personligt skal jeg indrømme, at det faktisk bliver bedre og bedre for hver gang, jeg lytter til det. Lidt som godt rødvin🙂

  3. Jeg er vild med By the way, og har også hørt noget af deres andet.. så det lyder til at være noget for mig.

    Tjaaa.. for mig er rødvin altid dårligt.. så meget hellere en go bajer!😉

  4. Der kan jeg anbefale øllet fra Baggårdsbryggeriet. Nok noget af det bedste øl, man kan få herhjemme…

  5. Det må jeg prøve engang..🙂
    Hvor købes det?

  6. Der er en oversigt over butikker, som sælger dette ganske udemærkede øl, på deres hjemmeside🙂

  7. Tak for den varme anbefaling af cd’en. Jeg har nydt den rigtig meget de sidste dage. Du har ret.. alle sangene er fede!😀

  8. Sådan skal det lyde😉

Skriv et svar

