Udskiftning

Min gode, gamle veludtjente sofa er blevet udskiftet med en nyere og yngre model – desværre kan jeg ikke fremvise et såkaldt før/efter billede med de rigtige vinkler og dog…

Igen skal et vennepar fraflytte Amager og rejse ud som missionærer (de flytter jo til Jylland, folks), og de havde lige en sofa og tilhørende stol i overskud. De ville så, inden de satte den til salg i Den Blå Avis, høre mig, om jeg ikke lige manglede en forholdsvis ny sofa, som katten ikke havde brugt som kradsebræt som killing.

Og jo, det havde jeg jo. Selvom jeg havde set mig efter en ny sofa i diverse butikker, var jeg ikke faldet over noget specielt, som faldt i min smag. Da tilbudet fra mine venner kom pr. sms i forgårs, kunne jeg næsten ikke sige nej, da sofaen rummer minder fra alle de gange, hvor jeg har besøgt dem.

Se selv, hvordan det gamle og det nye ser ud… 

2 responses to “Udskiftning

  1. Hej Jørgen, rigtig dejligt at se, at du er glad for vores sofa! Vi er glade for, at den har fået et godt, nyt hjem😉

    kh ML og Jakob

  2. Det kan du lige tro – selv Mille har accepteret sofa og stol som værende steder, hvor man kan sove🙂

Skriv et svar

