Firserne tur/retur

Hvad kan man ellers foretage sig end at tage en tur på det lokale bibliotek på en regnvåd tirsdag, købe en kop mokka, sætte sig ned og læse nogle tegneserier af Peter Madsen?

Mens jeg nu var der, kunne jeg lige så godt kigge på, hvad jeg nu kunne finde af spændende musik. Da jeg kiggede under "D" fik jeg mig et nostaltisk trip, da det var muligt at låne de første 3 albums med Duran Duran, som var i en pakning.

Så, hold back the rain, jeg skal på tur til bage til firserne…

Skriv et svar

