On / Off

Min blog har holdt sommerferie den sidste uges tid – ganske enkelt på grund af det super gode vejr. Det kan næsten ikke fåes meget bedre og det skal bare nydes.Tilgengæld er jeg blevet godt solbrændt på overkroppen uden at blive soldskoldet, hvilket jo er meget godt.

3 responses to “On / Off

  1. Ugen har da også i den grad været til udendørs sysler.
    Min næsten nye pc’s “midlertidige” plads i alrummet er lige ved havedøren, hvor der er sol om eftermiddagen, så jeg har kunnet nyde det hele på én gang🙂
    Pas fortsat på solen. Det er bare så øv at blive skoldet.

  2. Nemlig. Derudover skal man også passe på, at man ikke stiller sin PC et sted, hvor der er for varmt – det kan den ikke tåle🙂

  3. Hmmmm – jeg må lige tjekke, når solen står på. Nu har jeg lige vænnet mig til en bærbar, så den sku nødigt blive overophedet.

Skriv et svar

