3 på stribe

I aften er det så tid for at komme i Tivoli og se Clement Direkte's galleshow, der sendes på DR2 i aften. Det giver mig også anledning til at komme en tur i den gamle have ved samme anledning, da billetten også gælder dertil. Det betyder dog, at jeg ikke får set Sterling på plænen, da programmet først slutter lige inden Deadline.

I dag har jeg fået anskaffet mig det sidste bind i serien Det Mørke Tårn (bogen hedder det samme som serien), som Stephen King har skrevet over en længere årrække. Jeg havde ellers fået at vide, at bogen først ville være på hylderne i medio maj, men ved en tilfældighed faldt jeg altså over den, da jeg var en smuttur i den lokale boghandel i anden anledning.

Den kommende onsdag glæder jeg mig helt vildt til, da jeg skal se ikke bare en Mission Impossible-film, men hele 3 i streg da Nordisk Film Biografer har valgt at lave en speciel fremvisning af de 2 gamle og den helt nye løbet af én aften. Selvom det hele først slutter omkring klokken 1.30 torsdag morgen, vil jeg for alt i verden ikke gå glip af den mulighed.

2 responses to “3 på stribe

  1. var de umulige film en god oplevelse?

  2. Så ganske afgjort 🙂

Skriv et svar

