Forskellen på gratis og købe

Jeg har længe benyttet mig af ZoneAlarm som firewall og AVG som virusscanner, begge programmer, som kan downloades gratis fra nettet. Alligevel har jeg haft en mistanke om, at min computer var ramt af en eller anden form for virus på det seneste, da den reagerede mærkeligt. Selvom jeg scannede for vira, fik jeg ingen resultater fra virusscanneren. Det var lige indtil jeg fik installeret et nyt program, som jeg nok har besluttet mig til at købe, nemlig BullGuard, som har fundet hele 4 Trojanske heste og andre vira efter endt scanning. Noget tyder åbenbart på, at købeprogrammerne er mere effektive i forhold til de gratis programmer, som kan hentes?

Skriv et svar

