Forårsænder

Ind i mellem kan man komme ud for situationer, hvor smilet kun kan komme frem. Som tidligere i dag, hvor jeg lige skulle handle lidt ind for mig selv, mens jeg var på arbejde og havde et huld i tidsplanen inden jeg skulle videre til den næste borger på skemaet. Da jeg kom ud fra supermarkedet, vraltede to ænder af hankøn rundt på fortorvet uden at virke bange for de mennesker, som gik rundt om dem. Tvært om virkede de to ænder meget beviste om, at de havde retten på deres side til at gå rund, som det passede dem. Hele situationen fik smilene frem på de mennesker, som befandt sig i nærheden…

Hanænder på springtur... 

4 responses to “Forårsænder

  1. Hyggeligt er det, når hverdagen byder på den slags afbræk🙂

  2. I hvert fald noget, der spreder smil på en forårslørdag🙂

  3. Gad vide om de var ude på at score ?

  4. Må indrømme, at jeg ikke ligefrem fik lejligheden til at spørge dem ad…

Skriv et svar

