En velvalgt ferie

En lille uge er gået siden jeg har sidst har haft tændt for computeren og brugt tid på at skrive i min blog. Den sidste uges tid har jeg ganske enkelt været helt bombet, når jeg er kommet hjem fra arbejde og har derfor ikke haft den store energi til at bruge tid på at åbne for computeren.

Tilgengæld er tiden gået på at slappe af, læse lidt i nogle bøger, hjælpe mine forældre på at kigge på computer og besøge venner. Det har gjort, at jeg har fået energien tilbage og er dermed klar til at skrive om mit liv og det, der hører til.

Nå ja, i aften står den på storfilm… 

Skriv et svar

