At tage sig godt betalt

Ind i mellem sker det, at jeg løber ind i nogle meget mærkelige ting qua mit arbejde. Og dagen i dag var skam ingen undtagelse, hvor jeg var på indkøb for en klient i det nærmeste supermarked på Frederiksberg. Jeg udemærket, at de reklamerer med varer til runde priser, men det bør næppe gå ud over de varegrupper, der ikke er deres egne, som f.eks. dette meget flotte eksempel.

Ud over lave fejl på prisen, var det heller ikke det rigtige antal ml. der stod beskrevet, da de viste på billedet kun indeholder 100… 

2 responses to “At tage sig godt betalt

  1. Og hvor mange var det så lige, du købte af dem?

  2. Ikke nogen, men jeg fik mig et godt grin😉

Skriv et svar

