Hvis mig dit skrivebord

Der findes åbenbart en væld af måder at lave et memé på og Klaus står heller ikke tilbage for nogen af dem, der laver skriftlige memér. Istedet for at lave en skriftlig memer, vil han hellere se andres skriveborde (ikke dem, som computeren står på, hvis nogen skulle være tvivl :-), og vi andre kan også få lov til at kigge med over skuldren hos ham

Personligt er jeg ikke noget ordensmenneske på comturens skrivebord, men det sker dog fra tid til anden, at flier bliver slettet og/eller flyttet rundt.

Billede taget til lejligheden:

Her er ikke så meget orden...

Ordenstornadoen har været på besøg:

Så blev der ryddet op...

2 responses to “Hvis mig dit skrivebord

  1. Da jeg som de fleste nok bedst kan lide en vis form for orden, fjerner jeg alle genveje på programmer, jeg ligger ind på computeren, så de ikke fylder.

    Andet baggrundsbillede end rovdyret Mille, nope!!!

    Der sker ikke så meget på det link. Måske er det dødt?

  2. Nu ved jeg ikke rigtig, hvilken Helle du henntyder til, da katten på mit skrivebord er min helt egen, som jeg har haft i snart 4 år…

Skriv et svar

