Nyt legetøj

De sidste 12 år, hvor jeg har haft mobiltelefon, har jeg været ude for, at de meget hurtigt bliver slidt og/eller går i stykker efter ca. ½ år svarende til, hvor længe et mobilabonemt normalt varer.

Ud af de 12 år, har jeg været tilknyttet hhv. Sonofon, TDC Mobil, Mobilix, Orange og nu Telia i nævnte rækkefølge, hvor først Mobilix skiftede navn til Orange og derefter opkøbt af det sidste teleselskab inden for en meget kort årrække.

For et par uger siden besluttede jeg mig for at udskifte den nu forrige mobiltelefon, da dens antenne for gnavet godt i stykker af rovdyret og til dels var klappen skyld i, at telefonen fra gang til gang gik ud uden at jeg slukkede for den.

Hos mit nuværende teleskab kan man som god kunde få nye telefoner sendt med posten og få dem til en hel anden pris end det man giver for dem i butikkerne. Det benyttede jeg mig og bestilte en nyere Sony Ericsson model. Og 8 hverdage senere lå der en e-mail til mig, at den var på vej. Dagen efter var postbudet med den, mens jeg var på arbejde. Heldigvis kunne jeg afhente den samme dag på det lokale posthus

 Posten kom forbi med en pakke...

2 responses to “Nyt legetøj

  1. Det tror jeg man kan hos de fleste teleselskaber. Bestilte i mandags ny telefon hos TDC Mobil og den kom allerede med posten om torsdagen. Det er god service.

  2. Det skal jeg ikke kunne sige, da jeg kun har prøvet det hos Telia. Men, jeg udelukker det ikke🙂

Skriv et svar

