Bibelen på klods

Nogen gange kan man møde ret morsomme ting derude på nettet, som f.eks. Bibelen fortalt i en ret utraditionel version ved hjælp af de verdensberømte, danske LEGO-klodser. På siden kan man klikke sig rundt i Bibelen på en nem og overskuelig måde.

Den sidste nadver

4 responses to “Bibelen på klods

  1. Virkelig en spøjs side. De må have hygget sig med at bygge figurerne og finde skriftstederne.
    Den er sikkert god til forskellige børnearrangementer, kunne jeg forestille mig.

    p.s.1 På dette billede er der jo ihvertfald ikke nogen dame til stede, sådan som Dan Brown antyder i “Da Vinci mysteriet” 🙂

    p.s.2 Hvis du har lyst, ligger der en opfordring til dig på min blog om at deltage i stafetten om “de 4 ting”.

  2. Nemlig. Fant den faktisk via Spam efter at have hørt siden omtalt i TV…

    P.S.1: Det må være påstand mod påstand i denne sammenhæng, da jeg har det rigtige billede tilgode..

    P.S.2: Surt, er lige blevet tagget af Betty lige inden jeg så denne her. Æv, sådan er det… 😦

  3. fint nok. jeg kan jo bare læse alligevel 😉
    jeg er lidt vild med at se, hvad de forskellige bloggere finder på.
    også som barn var jeg lidt vild med kædebreve, som dette jo minder lidt om. bare med gevinst hver gang.

  4. Sikke en sjov idé, med de legoklodser 🙂

Skriv et svar

