Biler med potens, del 2.

Efter at have sovet noget længere i dag, da jeg sammen nogle andre fra kirken var til fødselsdag i går aftes og kom noget sent hjem i nat, blev jeg ringet op her til middag af en af mine venner, om jeg ville med på bilmesse i Bella Center i dag. Og selvom jeg lige har været der, tog det mig ikke mange øjeblikke at beslutte, at det ville jeg gerne.

Så i selskab med med vennen og en fælles ven, drog vi i bil til Biler i Bella 2006, hvor jeg igen havde cameraret med, så der kunne blive taget en række gode billeder. De vil blive lagt ind på siden, når redigeringen er færdig…

2 responses to “Biler med potens, del 2.

  1. Fik du prøvet en køretur med en kendt i en lækker bil?

  2. Detsværre ikke, da køen var temmelig lang. Tilgengæld kunne vi nyde racerkørenes kørsel, hvoraf nogle af dem lavede noget lir med deres passagerer, hvor de kørte temmelig tæt på barriarer og publikum. En af dem tog sig også en snurretur på banen, så røgen stod fra dækkene…

Skriv et svar

