5. kolonne?

Det er blevet bemærket, at visse såkaldte politiske weblogs har det med at hænge bloggere ud som værende 5. kolonne, som har modet til at gå imod den højreekstremisme, der efterhånden er blevet en del af vores alles hverdag.

Modsat de højreradikale, der kun kan se til spidsen af deres egen næsetip, så kan de såkaldte 5. kolonnefolk altså se noget længere…

5 responses to “5. kolonne?

  1. Tak, jeg er stolt af at være 5. kolonne 🙂

  2. Jeg undrer mig nu over, hvorfor i alverden jeg ikke er blevet stemplet på den konto. Men, det er åbenbart ikke givet mennesket at forstå alt…

  3. Jeg har iøvrigt påtalt over for Kimpo at det ikke er alle der er med. Jeg kan jo næsten ikke tro andet end at han helst ikke vil have at 5. kolonne listen bliver længere end demokrat listen. 🙂

  4. Glæder mig til at høre hans reaktion 😉

  5. *fnis*

    Hellere femtekolonne end Fürerbetaget!

Skriv et svar

