Udseenet betyder noget

Jeg er blevet lidt træt af det nuværende udseende på min blog, og kigger derfor et andet tema til den. Når jeg skifter tema, har jeg tilgengæld problemer med at få mine feeds til at virke. Hvis der sidder nogen derude og har lidt mere forstand på WordPress end mig selv, vil jeg da gerne vide hvorfor det sker?

6 responses to “Udseenet betyder noget

  1. Enten virker dit feed igen eller også har du midlertidigt skiftet tilbage til det andet tema?

    Hvorom alting er, så er det vist kun drengene fra wordpress.com, der kan ændre i temafilerne, er det ikke? Jeg mener i hvert fald, at de er ret strikse med brugernes muligheder.

  2. Det ser nærmest ud til, at det virker igen. Som tidligere beskrevet, har der været nogle problemer med denne udgave af WordPress.

    Tilgengæld undrer det mig noget, at man har mindre muligheder for at ændre i templates i forhold til blogger.com?

  3. Når jeg ser din blog, så er højrespalten synlig på alle andre sider end din forside. Dvs. både på kommentarsiderne (dog i begrænset omfang) og på siderne fra den øverste linje med faneblade.

  4. I Mozilla Firefox, som jeg selv bruger, fungerer siden fint. Jeg kan se, at der bliver problemer med IE.

    Nu ved jeg ikke, hvilket program du selv bruger til at komme på nettet med, men jeg kan stærkt anbefale brugen af Mozilla Firefox til denne brug…

  5. Jeg vil tro, jeg bruger Internet Explorer. Er det ikke det, der følger med Microsoft Office? Jeg har egentlig altid troet, at det var det. Men efterhånden er jeg stødt på ordet Firefox flere og flere gange. Desværre er jeg bange for, det overstiger min egen kunnen på en pc, og jeg har på fornemmelsen, at min “private” it-mand ikke fjerner sig meget fra den slagne Microsoft-landevej.

  6. Der kan jeg kun sige én ting : Firesfox styrer for hårdt i forhold til IE 🙂

Skriv et svar

