Biler med potens

Lad mig sige det med det samme – vi mænd bliver som børn, når det drejer sig om biler. I dag fik jeg muligheden for at kigge på nye og gamle biler i Bella Center, der igen i år ligger hus til årets bilmesse i København, mens mine forældre kiggede på ny bil hos min søsters arbejdsgiver. Da der ikke er engået nogen handel endnu, er den heller ikke med her🙂

Du kan kigge forbi mit fotoalbum for at se flere billeder fra Biler i Bella 2006.

En ægte Hummer H2

6 responses to “Biler med potens

  1. Flotte billeder af bilerne i Bella. Men jeg fatter faktisk ikke drengenes fascination i timevis af alle mulige og umulige detaljer på biler. Jeg kan falde i svime i et kort øjeblik – og komme til at køre den forkerte vej, fordi jeg absolut skulle se, hvad det var for en smart og sej bil, der kom kørende ude ved mit arbejde. Jeg futtede efter – og vips var jeg nede på motorvejen, selv om det var en ganske anden vej, jeg egentlig skulle.(og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske navnet på den, men det var et usædvanligt mærke ihvertfald)

  2. Detaljerne, formerne, udstyret, er noget der tænder enhver mand, når han kigger på biler. Måske lidt det samme som kvinder, når de kigger på tøj og sko??

  3. Den holder ikke hr. Maltesen…
    Jeg er undtagelsen der bekræfter regelen. Biler kan ikke hidse mig op, og jeg var dog mand sidst jeg kiggede efter!
    Jeg keder mig gudsjammerligt når min mandlige omgangskreds begynder at tale om Formel 1 eller lignende, og jeg ville sikkert også kede mig hvis jeg ved en fejltagelse fik forvildet mig i Bella Centret under biludstillingen.

  4. Ingen regler uden undtagelser🙂

    Heller ikke min svorger er til at hidse op, når det drejer sig om blier, men han tropper nok op i Belle Center på lørdag, når min søster skal være derude sammen med arbejde, i selvskab med deres drenge, der er meget mere end bilgale…

  5. Nu er det jo altså ikke kun mænd, der kan lide biler – se bare mit indlæg her på min egen blog:

    http://deborah.dk/?p=182

  6. @Deborah: Ingen regler uden undtagelse😉

Skriv et svar

