Malermester maler meget

Mit køkken er under en total forandring i disse timer. I formiddags var jeg forbi den lokale malerforretning for at købe maling, der både kan bruges til loft og væg, pensler og ruller, tavlelak (den kommer jeg tilbage til senere), malertape osv. De sidste 3 – 4 timer er brugt på at male loft og vægge og en låge med tavlelakken, så jeg dermed kan bruge den til at skrive beskeder ned eller det, som jeg mangler til næste gang, jeg skal købe ind. Mulighederne er nærmest ubegrænsede på det punkt. Nu er det tid til at holde en mindre og temmelig meget forsinket frokostpause inden jeg skal give lågen endnu et lag af tavlelakken… At sammen er foregået til tonerne af hhv. David Gilmour, Spleen Unitetd og ToTo.  

Køkkenet er blevet helt hvidt…

Og beskeder kan skrives på køkkenlågen

4 responses to “Malermester maler meget

  1. Hvor ser det appetitligt ud med det hvide køkken.
    Så sent som i går aftes gik jeg med tanker om at få en eller anden form for opslagstavle i køkkenet – og din tavlelaklåge er jo helt perfekt.
    Det ser da ud til, at din malerplan bliver opfyldt til punkt og prikke.

  2. Tak, tak. Og det igangværende er kun starten, da jeg forsætter med skabslågerne bagefter. Senere kommer turen til stuen og soveværelset. På den måde ved jeg godt, hvad de kommende måneder kommer til at gå med🙂

  3. Rigtig god arbejdslyst – og det bliver et flot forår!

  4. Ligenu er foråret godt nok ret koldt…

Skriv et svar

