Med den store pensel

Jeg har ferie i den kommende uge og den skal bruges aktivt. Faktisk har jeg store planer om at få malet det køkken, som jeg ikke nåede sidst jeg havde ferie for en måneds tid siden. Siden jeg kom hjem fra arbejdet omkring klokken 5 i eftermiddags, har jeg brugt tiden flittigt på at få vasket væggene ned med grundrens til tonerne fra mine ToTo alums, der har været på overarbejde siden koncerten i tirsdags…

Anyway på mandag starter selve arbejdet med at købe maling til køkkenet og få malet…

P.S.: Da jeg er en mand, aner jeg intet om, hvad der er den rigtige farve at komme på væggene. Har overvejet en ganske almindelig hvid, men (seriøse) forslag er ganske velkomne…

Skriv et svar

