Lys forude

Langt om længe ser det ud til, at min computer er på vej. I dag blev jeg nemlig ringet op, om at min computer er ved át få udskiftet de dele, som er gået på den.

 

Man har vel lov til at håbe…

2 responses to “Lys forude

  1. tillykke med det. vi kan så begynde at tælle dagene, til den faktisk står på dit bord og virker.
    der krydses fingre herfra.

  2. Det gør jeg så sandelig også, da den næste fredag faktisk er en mærkedag, hvor computeren har været på værksted i en måned. Jeg er nået dertil, hvor jeg før tror den er helt hjemme, før den står på mit bord…

Skriv et svar

