Konkurrencer og koncerter

Ind i mellem kan det skam godt betale sig, at lytte til radioen. Som f.eks. sidste weekend, hvor jeg deltog i Musikquizzen på P3. Introspørgsmålet var hvlket tidligere medlem af Pink Floyd, hvem Roskide Festivalen havde fået hyret til at spille? Svaret er ganske enkelt, da jeg selv godt kan lide både Pink Floyd og Roger Waters, som selvfølgelig var svaret på det nævnte.

Efter ne lang række af forsøg med telefonen lykkedes det mig sørmer at komme igemmen til Musikquizzen, basvare introspørgsmålet og dermed vinde intropakken bestående af det nyeste album med Oulandis og koncertbilleter med dem og få en kategori, nemlig Depeche Mode. Desværre holdt jeg kun til det trejde spørgsmål, som jeg faldt på. Nemlig, hvornår er gruppen dannet, 1975, 1980 eller 1982? Som fan af dem, burde jeg helt klart vide det, men af en eller anden uforklarelig årsag sagde jeg 1975, hvilket er helt ude i skoven, da svaret er 1980. Æv…

Hvis nogen af jer lyttede til programmet den dag, kan kun beklage det og jeg har klædt mig i sæk og aske…

2 responses to “Konkurrencer og koncerter

  1. Der er 66,66 % risiko for at jeg også ville have svaret forkert…

  2. Som fan af Depeche Mode, burde jeg vide det. Men, hvad. Livet går videre…

Skriv et svar

