Man lover så meget

Jeg havde ellers gåer og glædet mig til denne dag, hvor min computer skulle have været klar til brug igen. Men, nej. I går ringede de sørmer fra http://www.compare-support.dk, at min computer stadig ikke var klar og, at den først kunne forventes klar engang i den kommende uge. Spørgsmålet er så bare, hvilken ugedag, hvis og når jeg får den tilbage, tænkes der på. Og kommer den overhovedet tilbage i den kommende uge?

Fustrationer er der mange af og de er bestemt ikke blevet mindre af, at det snart er tre uger siden, computeren gik død…

P.S.: Hvis nogen undrer sig over, hvordan jeg får skrevet mine indlæg, kan jeg bare anbefale det lokale bibliotek….

2 responses to “Man lover så meget

  1. Jeg fristes til at bruge børnenes udtryk: Hvor er det altså skod! Det ligner mere og mere historierne fra Kontant og alle de andre TV-udsendelser om dårlig service – eller manglende service. Jeg håber, du snart får din computer tilbage i reparareret stand. Biblioteker er fortrinlige til mange ting, men det er nu rart med sin egen pc. Held og lykke.

  2. Sjovt du nævner det, for Compare Support er netop et af de firmaer, som bliver nævnt i Kontant. Dengang var det en historie om, at Aldia bryder købeloven, hvor nævnte firma var fedtet ind i det. Detsværre er det ikke muligt at finde historien på DR’s hjemmeside, da de ikke har links til udsendelser fra før slutningen af september 2005.

    Du har ret i, at bibliotekerne kan have sine fordele. Tilgengæld har man ikke den fred og ro, som man kan finde derhjemme.

Skriv et svar

