Stadig i live

Forløbelig er der gået 1½ uge uden den bærebare, som blev afleveret til reperation sidste fredag med lovning om, den ville være færdig fredagen efter, altså i går, hvor jeg så brugte en stor del af dagen på at cykle fra Amager til Skovlunde og retur (1½ times cykeltur hver vej, folkens), uden at computeren var med i tasken på turen hjem. Faktisk kunne Compare Support “love” mig, at den ville være færdig næste fredag på trods af, at den skulle have været færdig 5 dage efter jeg havde afleveret den, da den er til reperation hos et andet firma, nemlig Info Care, der forestår selve reperationen.

Jeg savner min lille computer…

2 responses to “Stadig i live

  1. hmm, jeg har gode erfaringer med Compare Support. Jeg har bedt dem om at ringe når de var færdig, og det er normalt gået stærkt.

  2. Det har først hjulpet efter jeg brokkede mig over den noget langsomlige behandling, som jeg har været ude for. I går (mandag) havde jeg faktisk en fra supportafdelingen i telefonen hele to gange. Bare ærgeligt, man skal brokke sig før der sker noget konkret…

Skriv et svar

