Om at piske en stemning op

Ud over at se dagens afsnit af ynglings TV-serien, har jeg faktisk ikke set noget som helst andet på TV, da jeg er dybt træt af den famøse Muhammed-sag. Og det er først og fremmest medierne selv, der er skyld i, at jeg er ved at brække mig i nærmeste skraldespand eller ude på toilettet, hver gang eneste gang TV laver “Breaking news” i hver hele eller halve time dagen lang den sidste uges tid, da de selv er med til at piske en hadsk stemning op herhjemmme, der får folk på gaden til at frygte terror mere end det er nødvendigt.

Lige pt. er det på mode at lave boyketter, derfor tror jeg vil gøre det samme vendt mod medierne – bare for en enkelt dags skyld i første omgang.

Skriv et svar

