Og posten kom forbi

For et par uger siden bestilte jeg nogle bøger hos nyt medlem af bogklubben og i dag kom de så med pakkepost til døren. I bestillingen var “Løgnhalsen fra Umbrien” af Bjarne Reuter, “Den nye Psykologihåndbog” og “Den 2. Verdenskrig 1939-45”, som jeg glæder mig til at læse.

3 responses to “Og posten kom forbi

  1. Uh ha, lyder lækkert. Har selv meldt mig ind i stort set alle bogklubber i DK, og har faktisk alle de tre bøger du nævner:-) Skal snart til at læse Reuters nye succesrige roman med min læseklub, den skulle være vanvittig god:-)

  2. Det er superlækkert med nye bøger. Håber du kommer med en omtale af Løgnhalsen fra Umbrien. Jeg har selv brugt den som gave, men har endnu ikke læst den. Har du læst andre Bjarne Reuter-bøger?
    God læselyst! Husk kaffe, stearinlys og lidt guf!

  3. @Grith : Nemlig ja 🙂 – har også hørt de samme rygter… Skal lige have overstået 4 andre bøger først….

    @Conny : Det skal jeg nok. Selvfølgelig har jeg læst andre bøger af Bjarne Reuter, som Busters Verde, Zappa og Drengene fra Skt. Petri. Starinlysene springer jeg nok over, da jeg ikke vil brænde min kat af…

Skriv et svar

