En travl dag

Som tidligere beskrevet, skal jeg have udskiftet mit – lad os sige det som det er – oldgamle komfur, der mindst må stamme fra tiden før ruder konge var knægt.

I dag var jeg så forbi min udlejer med brochurer på diverse konfurer fra hhv. Gram og Gorenje, hvilket endte med et godt komfur fra sidst nævnte producent, som derefter blev købt til levering i den kommende uge, hvor jeg har ferie.

Ud over bestilling og køb af komfur, har jeg også været ude for at få bestilt nye læsebriller – det er efterhånden nogle år siden, jeg sidst har fået tjekket synet – faktisk 14 år siden…

Skriv et svar

