Der var en gang…

Hvor livet var for kort til herrelandshåndbold. Min mening om det, er ændret efter aftenens EM-kamp. Tak til Hvidt, Boldsen og alle de andre for en kanon kamp.

Sådan skal det gøres…

4 responses to “Der var en gang…

  1. Jeg sad også langt ude på stolen i slutminutterne – maan, surt de ikke hev den hjem…

  2. Heldigvis kan vi så glæde os over, at de er kommet med i næste trods alt🙂

  3. Jeg måtte desværre læse om det i avisen, fordi vi havde et bowlingarrangement i 9.A (det sidste forældre/klasse-arrangement) fredag aften. Og da jeg havde læst artiklen i avisen, blev jeg endnu mere ærgerlig over ikke at have set kampen live, for det lød godt nok spændende.
    Synd for Lars Christiansen at han tilsyndelande stadig kører op og ned i kvalitet på landsholdet. Og super dejligt med alle de nye unge spillere – og at Ulrik Wilbek tør satse stort og ungt.
    Heja Danmark!

  4. Surt – aldrig før har oplevet en herrelandskamp, der bare var nær så spændende.
    Hedigvis har Lars Christiansen stadig mulighed for at gøre kritikerne stumme – igår aftes var det faktisk lige ved og tæt på…

Skriv et svar

