NFL countdown

Om 1½ uge skal det store slag stå mellem Seattle Seahawks og Pittsburch Steelers i årets Super Bowl natten mellem d. 5. januar og d. 6. januar februar og jeg glæder mig allerede, da jeg har ferie i den uge, så jeg har mulighed for at følge kampen live. Om det skal være hjemme på matriklen eller ude et eller andet sted, er endnu ikke besluttet. En ting er dog helt sikkert, der skal bare heppes på Seahawks…

NFL logo

6 responses to “NFL countdown

  1. Jeg glæder mig også som et lille barn… Dog er jeg så ny i gamet at jeg ikke ved hvem jeg skal holde med. Men jeg heller nok til The Pitts – mest af alt håber jeg dog bare at se en god og tæt kamp.🙂

  2. Bare for at rette på dig… men det er vel natten mellem den 5. og 6. febuar…

  3. Nå, ja. Man skal vel ikke hænge sig i småting🙂

  4. Steelers skal have så mange tæsk….
    Andet er der ikke at sige…

  5. glæder mig over at du rettede det😉

Skriv et svar

