Flyttedag

Efter længere tids overvejelse, har jeg nu valgt at flytte min blog og dermed benytte mig af wordpress for fremtiden. Grunden er den, at jeg efterhånden er blevet træt af det nuværende system, som jeg har brugt i mere end 1 års tid og har oplevet en del nedbrud og manglende respons fra bagmændene.

4 responses to “Flyttedag

  1. Velkommen til WordPress’ forunderlige verden🙂

    Er der en bestemt grund til, at du ikke bruger dit eget domæne, nu da du har et? Jeg ved ikke om du har muligheden for at importere dine Blogger-indlæg her, men det kan du i hvert fald i den version, du kan installere selv. Det tager højst fem minutter at installere selv og så kan du jo få det hele på dansk, bruge lige nøjagtig det tema du helst vil og lige nøjagtig de plugins, du helst vil🙂

  2. Jeg har faktisk nedlagt mit eget domæne før jeg kom så langt til at overveje WordPress. Faktisk kunne jeg godt have importeret Blogger dengang jeg brugte det. Problemet var bare, at det tog for lang tid.

    Bliver jeg rigtig glad for WordPress vil jeg nok overveje at starte et domæne igen…

  3. Lykke til på det nye sted.
    Som ny blogger overhovedet og dermed også ny på blogspot må jeg sige, at jeg allerede nu forstår, at man flytter. Godt nok er min pc en gammel sag, og godt nok er jeg ikke nogen ørn til pc/internet, men jeg synes, blogspot er tung at danse med. Er wordpress også udenlandsk?

  4. Det er den. Tilgengæld noget nemmere at danse med for at bruge dine egne ord.
    Dog vil jeg langt hellere anbefale både blogger.com og wordpress.com i forhold til smartlog.dk () og blogger.dk (har selv prøvet den).

Skriv et svar

