Klon en PC og få en Mac

Måske er skridtet på vej mod at arbejde taget hér til aften. Mens jeg så/hørte noget af det bedste danske musik på TV, satte jeg med coputeren og DVD-rom fra et blad, som jeg købte på vej hjem fra nytårsfesten i Jylland.

En klon mellem PC og en Mac…

På den omtalte DVD-rom faldt jeg over et hyggeligt program, som omdanner min PC til noget, som nærmest kan kaldes en ½ Mac. Dermed er jeg mere eller mindre sluppet af med det designmæssige helvede, som Bill Gates og hans folk står bag. Om det så vil betyde, at jeg på et eller andet tidspunkt vil overveje om, jeg skal invistere i en Mac, er stadig et helt åbent spørgsmål fra min side.

Skriv et svar

